Najít hotel, který splňuje všechny požadavky, je těžké. Obzvlášť, když se necháte nachytat a při pobytu zjistíte, že realita je úplně jiná.
Dovolenou na Slovensku jsme plánovali půl roku dopředu, protože jsme si mysleli, že si tak zajistíme dobrý hotel za dobré peníze. Jeli jsme na vlastní pěst, a tak nejlepším řešením bylo najít hotel přes Booking. Nakonec zvítězil ten, který nabídl dobrou lokaci, nejvíce služeb a byl za slušnou cenu. Za čtyři noci jsme zaplatili 6 700 korun, včetně městské daně. V rámci pobytu jsme měli jen snídani, večeře byla za příplatek (380 korun za osobu na den).
Hotel Tatragolf Mountain Resort ve Velké Lomnici na Slovensku je prezentován jako čtyřhvězdičkový (hotel to má i na webu), po našem pobytu bychom mu udělili spíše tři hvězdičky (je to náš osobní názor). Recenze na Bookingu jsou vesměs pozitivní, a tak jsme neměli žádný důvod, proč pobyt v hotelu nekoupit. Až později, když jsme do hotelu přijeli, jsme se podívali i na google recenze, kde se pozitivní reakce už docela rozcházely. Nejsme nároční cestovatelé, ale očekávali bychom od čtyřhvězdičkového hotelu služby, které by na takové úrovni měl mít.
Zvenku vypadá vše hezky. Je tu bohaté vyžití pro děti, malá kontaktní zoo, místo na večerní posezení, ale na pokojích už je znát, že něco zažily. Potěší vybavená kuchyňka, méně pak rozbité žaluzie a chybí tu základní věc – trezor. Stejně tak výměna ručníků proběhla za celý náš pobyt pouze jednou. A malé upozornění, hotel není bezbariérový, ke vstupu do budovy vedou schody a výtah není na úrovni s patrem, musí se k němu také po schodech.
Resort je opravdu obrovský, čítá 11 budov, proto nás zaráží, v jak malém prostoru restaurace se podávají snídaně. Ty jsou přístupné od 7:30, abyste si ulovili něco k jídlu, musíte přijít nejpozději v 7:45, to už tam ale i tak bude hromada lidí. Navíc při příchodu se nemůžete hned zařadit do fronty na jídlo, ale musíte si vystát frontu na odškrtnutí ze seznamu, teprve pak se můžete zařadit do druhé fronty. To je rovněž trochu nelogicky vyřešené. Nechápeme, proč hotel neudělá časové skupiny, podle kterých by hosté na jídlo chodili, pak by možná nebyl tak velký ranní nápor. Pokud totiž přijdete později, je možné, že na vás zbyde velmi omezený výběr, který je ke všemu každý den stejný. S přívalem dalších lidí ubývá také míst k sezení, obsluha navíc není moc rychlá a špinavé nádobí často leží ladem na stolech. Později chybí i příbory.
Ačkoli jsme bydleli ve čtyřhvězdičkovém hotelu, dostali jsme k snídani starý rohlík a chybělo zcela základní ovoce (jablka, pomeranče, banány, cokoli). Kávu si dáte jen z automatu a džusy z postmixu – jeden den se rozbil, a tak byly k dispozici rozlévané džusy. V porovnání se čtyřhvězdičkovým hotelem v Rakousku nebo v Polsku (cena není podstatná) jsou rozdíly ve službách patrné. Navíc prostor, kde se jídlo nachází, je tak malý (což je vidět z fotek), že není možné, aby se tam hosté v ranní špičce vešli.
Abychom však jen nehanili, tak hotel stojí na opravdu dobrém místě. Do Tatranské Lomnice je to asi 10 minut jízdy, kdo nechce jet autem, tak kousek od hotelu je vlaková zastávka. Výhled na Tatry je od hotelu také úchvatný, avšak pokud si nepřiplatíte, koukáte se z balkonu do ulice. V resortu není žádný obchod, ale to nevadí, protože tři minuty autem je běžná prodejna (Sintra), kde nakoupíte vše potřebné i pro vaření na svém apartmánu. Ve Velké Lomnici je i řada restaurací, které jsme navštívili na večeři, některé podprůměrné, jiné dobré – o nich se dozvíte v dalším článku.
Co říct závěrem, příště si rozhodně budeme číst i jiné recenze než jen ty, které nabízí Booking, mohou být totiž zkreslené, ačkoli chápeme, že každý může mít na hotel jiný názor. Celkově nám ale přijde, že slovenské hotelnictví má co dohánět. Není to totiž poprvé, co jsme z úrovně služeb byli zklamaní.
Zdroj informací: Autorský text, vlastní zkušenost autorky textu
Foto: Michaela Rubešová