Mobilní telefon hraje při seznamování velkou roli. Někdy stačí pár procent baterie, aby nezadaní propásli osudovou šanci se seznámit.
Podle průzkumu agentury OnePoll, který si nechala značka HONOR zpracovat, až 33 procent Čechů rande nevyjde kvůli vybitému mobilu. Především v začátcích vztahu dáváme našim mobilním telefonům hodně zabrat a dlouhá výdrž baterie i celková výkonnost telefonu je něco, bez čeho se jednoduše neobejdeme.
Víc než 30 zpráv za den
Začátky každého páru jsou vždycky intenzivní. A není tajemstvím, že dnes se z velké části zamilované konverzace odehrávají přes mobilní telefon. Ten musí vydržet v pohotovosti při plné zátěži celý den. České zamilované páry si totiž podle průzkumu agentury OnePoll vymění až 30 zpráv denně. Mezitím svůj mobilní telefon musí pořád kontrolovat. To vyžaduje baterii s nadstandardně velkou výdrží i bez nabíjení nebo velmi rychlé dobití. Češi pak nejčastěji posílají fotky, sdílí zážitky nebo dlouze volají, třeba i přes videohovory.
Odeslání zprávy odkládáme
A jak to vypadá s odesláním zprávy po první schůzce? Podle respondentů průzkumu si s takovou zprávou dáváme na čas, abychom nepůsobili nedočkavě, ale že jsme „v pohodě“. Pozor, pokud ale čekání na zprávu po první rande trvá déle než dva dny, až 34 procent z nás už s další schůzkou nepočítá.
Mobil jako komunikační nástroj, bez kterého už se dnes nemůžeme obejít, hraje také velkou roli, jestli českým párům nakonec vztah vyjde. Až 30 procent zamilovaným Čechům rande nevyšlo kvůli vybitému mobilu. Navíc, pokud milovaná polovička neodpovídá na zprávy do hodiny, až 36 procent z nás cítí velký stres a nejistotu, jestli vztah ještě bude pokračovat.
V dlouhodobých vztazích je to jinak
Jen 15 procent Čechů udrží stejnou intenzitu a frekvenci posílání zamilovaných zpráv stejně jako na začátku. Navíc až 70 procent dlouhodobě zamilovaných (tedy cca po 6 měsících vztahu) nevyužívá pro komunikaci mobil tolik jako v prvních měsících. Nejčastějším důvodem bývá také společné sestěhování zamilovaného páru.
Zdroj informací: Honor, OnePoll
Foto: Pixabay