Pasažéři ocenili Letiště Václava Havla Praha, které na základě jejich hodnocení získalo cenu Airport Service Quality Award za rok 2021.
Tu každoročně uděluje nejlepším letištím s prokazatelně nejvyšší spokojeností cestujících s poskytovanými službami mezinárodní sdružení letišť Airports Council International. Letiště Václava Havla Praha získalo toto ocenění v kategorii evropských letišť s 15 až 25 miliony odbavených cestujících již počtvrté v řadě.
„Také v roce 2021 měla na osobní dopravu velký vliv pandemie COVID-19 z důvodu neustále se vyvíjejících opatření a nových očekávání. Ta ovlivňovala způsob, jak cestující vnímali letiště jako takové. Tato cena je pro nás symbolem uznání, že jsme šli správným směrem a plnili jsme dobře své závazky vůči všem našim zákazníkům. Děkuji především našim zaměstnancům, protože díky nim jsme si cenu zasloužili už počtvrté za sebou,“ říká Jiří Pos, předseda představenstva Letiště Praha.
Na základě údajů získaných v roce 2021 od 370 000 respondentů bylo uděleno celkem 111 cen 88 letištím na světě. Oceněné kategorie zahrnují Nejlepší letiště podle velikosti (počet odbavených cestujících za rok) a regionu, a dále Nejlepší hygienická opatření v rámci regionu.
„Po druhém roce pandemie jsou letošní vítězové cen Airport Service Quality těmi, kteří dokázali zvláště dobře reflektovat zákaznickou zkušenost a priority v nejnáročnější době celé historie našeho odvětví,“ uvedl CEO ACI World Luis Felipe de Oliveira, a dodal: „Jsme nesmírně hrdí na jejich zářný příklad v rámci poskytování té nejlepší zákaznické zkušenosti.“
Zdroj informací: Letiště Praha
Zdroj foto: Letiště Praha