Každý den volá o pomoc z aplikace na 60 lidí v nouzi, v celkovém součtu je to od roku 2016 už více než 64 000 volání z aplikace Záchranka.
Push notifikace systému varovných upozornění spojených s pandemií covidu-19 odebírá v Česku již 850 000 lidí. Aplikace tak v současné době představuje rychlý a efektivní nástroj šíření aktuálních protiepidemických opatření na významnou část populace.
Jaké jsou plány na letošek? Do modulu Horské služby v aplikaci Záchranka bude přidáno varování a výstrahy (počasí apod.), lavinové předpovědi a elektronickou knihu vycházek. Díky elektronické knize vycházek bude možné do aplikace Záchranka zadat svou trasu a dané turistické cíle konkrétního dne. V případě, kdy se daný turista nevrátí v nastavené době a jeho bezpečnost nepotvrdí ani avizovaná blízká osoba, bude zaslána notifikace dispečerovi horské služby dané oblasti. Horská služba tak bude mít vodítko, kde ztraceného turistu nebo lyžaře hledat.
Provoz a vývoj aplikace Záchranka jsou nadále možné díky podpoře Nadace Vodafone a také Generali České pojišťovny.
Zdroj informací: Aplikace Záchranka
Zdroj foto: Pixabay